AUTOBUSEM MPK NAD MORZE

W każdy piątek od 30 czerwca 2017r. do 25 sierpnia 2017r. jedziemy nad morze.

Trasa od Międzyzdrojów do Mielna.

Powroty w każdą sobotę od 01 lipca 2017 do 26 sierpnia 2017

Płatność: rezerwacja – przedpłata gotówka, przelew, lub bezpośrednio u kierowcy po wcześniejszej rezerwacji  i jej potwierdzeniu.

Jesteś zainteresowany zadzwoń tel. 74 851 81 31 lub 74 851 81 58

lub napisz na :

wakacje@mpk.swidnica.pl

 

WYMAGANA REZERWACJA

 

CENA BILETU:

 

 W JEDNĄ STRONĘ : …….… 60 zł od osoby

TAM I Z POWROTEM : ……. 100 zł od osoby

Rozkład jazdy:

 

 

Rozkład jazdy Świdnica- Mielno
Rozkład jazdy Mielno - Świdnica

 

 

                                                                   * * * *

JAK ZAREZERWOWAĆ I ZAKUPIĆ BILET :

KROK 1:

W celu dokonania rezerwacji zadzwoń lub wyślij maila na wakacje@mpk.swidnica.pl

W mailu podaj:

1. Imię i nazwisko osoby rezerwującej

2. Telefon

3. adres email

4. liczbę biletów i ewentualnych ulg ustawowych

5. miejsce i datę odjazdu (rok, miesiąc, dzień)

6. miejsce docelowe i datę przyjazdu (rok, miesiąc, dzień).

7. PESEL

8. Do trzech dni otrzymasz wstępne potwierdzenie rezerwacji z terminem dokonania przedpłaty i kontem MPK, na które należy dokonać przelewu w przypadku płatności przelewem.

KROK 2.

Po otrzymaniu wstępnego potwierdzenia rezerwacji należy dokonać opłaty za przewóz.

1. Opłatę można uiścić bezpośrednio w kasie MPK Świdnica przy ul. Inżynierskiej 6, lub w punkcie sprzedaży biletów MPK na Pl. Grunwaldzkim. Dowodem zawarcia umowy przewozu jest bilet .

2. Opłatę można uiścić dokonując przelewu na konto :

ING Bank Śląski S.A. 72 1050 1908 1000 0023 5108 7180

i wysyłając potwierdzenie przelewu na : wakacje@mpk.swidnica.pl

3. Do trzech dni od wysłania potwierdzenia przelewu otrzymasz mailowe potwierdzenie zawarcia umowy przewozu wraz ze skanem biletu, który należy wydrukować.

 

UWAGA:

1) Bilet jest dowodem wykupienia przejazdu i należy go okazać Kierowcy podczas wsiadania.

2) Kierowca dysponował będzie listą uprawnionych pasażerów i ma obowiązek sprawdzić bilety oraz obecność podczas pierwszego wsiadania.

3) W korespondencji mailowej należy korzystać z opcji: „odpowiedz” tak by zachować ciągłość korespondencji i zawsze podawać nazwisko i imię oraz telefon osoby zamawiającej.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH.

 

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy , iż:

  1. Administratorem danych osobowych pasażerów jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne „Świdnica” Śp. z o.o. ul. Inżynierska 6,  58-100 Świdnica.
  2. Dane osobowe pasażerów nie będą przetwarzane w celach marketingowych i nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  3. Pasażer posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Dane są przetwarzane jedynie w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy przewozu (tj. rezerwacji, rezerwacji telefonicznej  nabycia biletu w przedsprzedaży, lub przez Internet), a odbiorcami danych są jedynie osoby odpowiedzialne za realizację umowy ze strony Przewoźnika.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne (nie istnieje prawny obowiązek ich podania). Jednakże nie podanie adresu e-mail, telefonu, peselu itp. uniemożliwia dokonanie rezerwacji, rezerwacji telefonicznej i zakup biletu w trybie przedsprzedażnym lub przez Internet).
REGULAMIN